Зареждане ...

Светлини за велосипеда

"Не питай старило, питай патило!"
Boakal
Прохождащ
Прохождащ
Мнения: 48
Регистриран на: 26 юли 2016, 14:47
Теми: 0

Re: Светлини за велосипеда

Мнениеот Boakal » 12 дек 2016, 10:06

Модифициран от Д. Петров фенер Fenix модел ТК75.
Максимален интензитет: 380 000 кандела;
Максимален лъч: 1230 метра;
Максимална сила на светене: 6000 лумена;
Изображение

Изображение

Изображение
Линк: http://www.lovecbg.com/index.php?/topic/4606-%D1%82%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%BD%D0%B0-%D1%84%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B8-%D0%BE%D1%82-dpetrof/page-28

Boakal
Прохождащ
Прохождащ
Мнения: 48
Регистриран на: 26 юли 2016, 14:47
Теми: 0

Re: Светлини за велосипеда

Мнениеот Boakal » 13 дек 2016, 12:26

Кратко представяне на челник Skilhunt модел H02.
Повече снимки на челника и начина на светене ще бъдат качени впоследствие.

ТТ данни
Диод: Cree XM-L2;
Светлина: неутрално бяла;
Максимална сила на светене: 820 лумена;
Максимална дължина на лъча: 105 метра;
Режими: 5 (Turbo; High; Mid; Low; Strobe);
Захранване: 1 x 18650 или 2 x CR123;
Режими на светене и автономия:
- 820 лумена (турбо) - 1 час;
- 380 лумена (висок) - 3 часа;
- 110 лумена (среден) - 11 часа;
- 5 лумена (нисък) - 120 часа;
Оптична система: TIR леща или грапав рефлектор;
Водозащита: IPX-8;
Удароустойчивост: 1,5 метра;
Изработка: алуминиево тяло с TYPE 3 анодизация;
Закрепване: лента за глава, клипс за джоб, лента за ръка, магнит в задната капачка;
Размери: дължина - 110 mm, диаметър на главата - 25 mm, диаметър на тялото - 22.8 mm;
Тегло без батерията: 58 грама;
Окомплектовка: челник, лента за глава, клипс, връзка за ръка и резервен пръстен;

Причини за закупуването
Оказва се че челника е не по-малко важен преносим осветител от фенера. Освен при разходки сред природата той е необходим при ремонтни дейности на закрито в помещения където няма друго осветление. Всеки който се е занимавал с инсталация на машини и електрически уредби знае за какво става въпрос.

Критерии при избора
Високо качество на осветяване - неутрална светлина (инфо за CRI няма), разлят лъч, хомогенна светлина ;
Избор на различни нива на светене - от съвсем слаба до максимално силна;
Здрав алуминиев корпус;
Голяма автономия благодарение на литиево-йонната батерия 18650;
Удобно разположение на челника и различни възможности за закрепяне;
Прилична за възможностите си цена;

Заключение
За целите за които е закупен челника върши много добра работа, без забележки. Засега работи безупречно, надявам се да е така и за в бъдеще.
Единствения недостатък е липсата на модел с диод NICHIA с висок CRI. За съжаление фенери и челници с този диод на пазара почти няма и за момента единствените които мога да предложат такива продукти са хората като Д. Петров занимаващи се с модификации.
Целта на представянето е запознаване с продукта, което не означава че трябва да изберете точни този модел. На пазара има голямо разнообразие от подобни продукти. За някой версията с една АА/14500 батерия може да се окаже по-удачна. За други моделите на PETZL Tikkina, които между другото също са много добри, вероятно са по-правилния избор. Лично аз планирам закупуването на челник PETZL Tikkina който ще стои авариен в колата.

Лик към магазина:
TIR оптика: http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_139649.html
Рефлектор: http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_139648.html

Линк към ревюта
http://www.candlepowerforums.com/vb/sho ... php?387182
http://www.candlepowerforums.com/vb/sho ... &p=4456386
http://budgetlightforum.com/node/32215
http://budgetlightforum.com/node/47844

Снимки:
Изображение

Изображение

Boakal
Прохождащ
Прохождащ
Мнения: 48
Регистриран на: 26 юли 2016, 14:47
Теми: 0

Re: Светлини за велосипеда

Мнениеот Boakal » 15 дек 2016, 13:21

Малко снимки към ревюто.

В комплекта има клипс и връв за ръка.
Изображение

С клипса може да се закачи върху дреха или раница.
Изображение

Челника има пружини от двете страни на батерията. Може да работи и с батерии с плосък плюс.
Изображение

Магнита държи сравнително добре.
Изображение

Boakal
Прохождащ
Прохождащ
Мнения: 48
Регистриран на: 26 юли 2016, 14:47
Теми: 0

Re: Светлини за велосипеда

Мнениеот Boakal » 16 дек 2016, 15:45

Нова придобика.

Челник PETZL TIKKINA.
Линк: http://redrockbg.com/product.php?id=1697

Челника е много качествено направен и няма нищо общо с евтините китайски аналози. А изглежда и красив.
Има два режима. В силния 80 лумена свети повече от достатъчно. Петното е широко, без ясно изразено ярко централно петно.
Светлината изглежда неутрално бяла, без зеленикави отенъци по периферията. За съжаление няма точни данни за цветовата температура.
За цената си от 33 лева е идеален. Челника ще стои постоянно в служебния автомобил и затова по-скъп не ми е нужен.

Снимки:
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
stefan_trekkie
Прохождащ
Прохождащ
Мнения: 37
Регистриран на: 23 ное 2014, 09:35
Теми: 2

Re: Светлини за велосипеда

Мнениеот stefan_trekkie » 17 дек 2016, 13:57

Една малко по различна дискусия искам да отворя.
От известно време ползвам кормилни чанти за колелата и при никакъв случай не искам да ги махам. Свикнеш ли с тях, отлепяне няма.. За туризъм и бревети говоря, не за много сериозни карания с големи скорости.
Проблема се появява в това, че чантата се извисява над кормилото, а всички съвременни фарове са за скоба на кормилото и фара свети в чантата :icon_e_biggrin:
Правих един преходник и мястото на фара се премести над предната спирачка, използвайки фабрична скоба от фар за динамо + една втулка, която извъртях на струга от алуминии за закрепването на фара. Нали си иска поне Φ22.
Тъй като стигнах до същия проблем и на другото ми колело и преди да тръгвам да го правя същото, реших да ви питам за различни идеи по въпроса. Може да измислите нещо по-хитро и добро? Давайте идеи ако имате нещо наум. Какво може да се направи ?

Boakal
Прохождащ
Прохождащ
Мнения: 48
Регистриран на: 26 юли 2016, 14:47
Теми: 0

Re: Светлини за велосипеда

Мнениеот Boakal » 17 дек 2016, 22:17

Аз ползвам този крепеж
https://ru.aliexpress.com/store/product ... 0.0.2ooUsf
С този фенер
https://ru.aliexpress.com/store/product ... 0.0.cH4VZk
Освен това нося и тази презрамка за глава.
https://ru.aliexpress.com/store/product ... 0.0.2ooUsf
Така имам 3 в едно: фенер, челник и велофар.

Boakal
Прохождащ
Прохождащ
Мнения: 48
Регистриран на: 26 юли 2016, 14:47
Теми: 0

Re: Светлини за велосипеда

Мнениеот Boakal » 17 дек 2016, 22:18

Модифициран далекобоен фенер THRUNITE TN42.
ТТ Данни
Сила на светене: 2300 лумена;
Интензитет: 1 240 000 кандела;
Дължина на лъча по ANSI: 2,2 километра;
Диод: дедомнат XPL;
Мода е извършен от Д. Петров. Оригиналния THRUNITE TN42 е с диод XHP-35 и има далекобойност 1,5 километра. Диода поставен на негово място е с 30% по-малък физически размер което позволява по-добро фокусиране и съответно далекобойност. Силата на светене е еднаква.
Принципно това е първия заявен в интернет пространството мод на този фенер и реално най-високи постигнати резултати.
Линк към източника: http://www.lovecbg.com/index.php?/topic ... ntry150523
Линк към сайта на производителя: http://www.thrunite.com/tn42-led-searchlight/
Снимки:
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
Randonneur
Мъдрец
Мъдрец
Мнения: 1597
Регистриран на: 17 ное 2014, 11:09
Теми: 180

Re: Светлини за велосипеда

Мнениеот Randonneur » 18 дек 2016, 02:21

stefan_trekkie написа:Една малко по различна дискусия искам да отворя.
От известно време ползвам кормилни чанти за колелата и при никакъв случай не искам да ги махам. Свикнеш ли с тях, отлепяне няма.. За туризъм и бревети говоря, не за много сериозни карания с големи скорости.
Проблема се появява в това, че чантата се извисява над кормилото, а всички съвременни фарове са за скоба на кормилото и фара свети в чантата :icon_e_biggrin:
Правих един преходник и мястото на фара се премести над предната спирачка, използвайки фабрична скоба от фар за динамо + една втулка, която извъртях на струга от алуминии за закрепването на фара. Нали си иска поне Φ22.
Тъй като стигнах до същия проблем и на другото ми колело и преди да тръгвам да го правя същото, реших да ви питам за различни идеи по въпроса. Може да измислите нещо по-хитро и добро? Давайте идеи ако имате нещо наум. Какво може да се направи ?

Преди да излязат диодните фарове, имаше едни акумулаторни сигми с халогенна крушка. Те вървяха със специална стойка за 2 фара, която се монтира върху кормилото и издигаше осветителните тела над чантата. Това при условие, че чантата е с такава конструкция, че не стои много нависоко над кормилото. Поне моята беше такава.
Имам останала една такава стойка и мога да й пусна една картинка, ако представлява интерес, или просто за конструктивна идея...
:icon_idea:
Иначе гледам чужденците, които са с чантички по бреветите, че карат масово с фарове над спирачките и дори на оста на предната капла....
SVS & BWN Organizer, RAAM'2010 Crew, RAAM'2011 Team; BMB'2000; LEL'2001; RM'2004; SBS'2005; GBR'2009; Transdanubie 2013; MGM'2013; 1001Miglia'08,12,16; Al-Andalus 2018; PBP'03,07,11,15,19; 14xSVS 2001-2020; 30(!)х1200+ Finisher

Потребителски аватар
Pathfinder™
Прохождащ
Прохождащ
Мнения: 54
Регистриран на: 01 дек 2014, 03:23
Теми: 0
Местоположение: България

Re: Светлини за велосипеда

Мнениеот Pathfinder™ » 18 дек 2016, 10:25

Изображение
Някъде гледах такава пласмаса с свинска опашка но не я откривам по сайтовете и не помня как се казваше,чрез нея се закрепва фара на вилката и се наглася светлината нагоре надолу.При шосейно кормило може да монтирате фара и при извивката на drop bar,виждал съм колоездачи там да си монтират фаровете.Нещо подобно съм срещал от снимката в магазини за скрепителни елементи,дори имам в къщи бройки и мога да ви кача снимка как изглежда но най рано утре.

Потребителски аватар
Pathfinder™
Прохождащ
Прохождащ
Мнения: 54
Регистриран на: 01 дек 2014, 03:23
Теми: 0
Местоположение: България

Re: Светлини за велосипеда

Мнениеот Pathfinder™ » 18 дек 2016, 11:33

Изображение
Още една идея за закрепване,откриват се по десетина $ но не е подходящ за челюстни спирачки.


Върни се в “Съвети и екипировка”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта

cron