(С уговорката, че най-много 4 часа съм карал по тъмно.)
Лично за мен като избирам фенерчета, най-важното е практичността. За това и винаги си взимам такива, които могат да се използват и в ежедневието.
От около 4 години ползвам Olight M20 Warrior -- води се тактически, но като му махна излишните аксесоари, става за общо ползване. Ползвам го с една 18650 презареждаема батерия и ми служи много добре. От колелото е падал много пъти, хвърлял съм го в басейн с включен строб да прави светлинно шоу. Но е вече морално поостарял, пък и ми трябваше нещо по-леко и си поръчах Nitecore EC20 -- като дойде и го тествам ще пиша. Имах преди подобен по размери Fenix (PD31), но го продадох, защото не ми харесваше рефлекторът.
Що се отнася до батериите: личната ми философия е да използвам фенери с
една 18650 батерия. Пести тегло, а и ако имам две батерии, мога да ги използвам едновременно в два фенера или като се изхаби едната не ми представлява трудност да я сменя. АА батериите съм ги отписал: оставил съм си едно фенерче с такива за вкъщи, ако угасне тока, но за ползване в други ситуации: не. Акумулаторните блокове, ползващи 2 или 4 18650 батерии също не са добър вариант за мен, заради теглото и дългото време за зареждане.
За челниците все се чудя дали да си взема, естествено с 18650 батерия, но ще видим
Иначе за колело има хубави маркови светлинки: например на Fenix
BT и
BC сериите. Основното им предимство е, че са така направени, че осветяват едновременно наблизко и надалече и най-важното -- не заслепяват насрещния трафик. Нещо за което не се мисли достатъчно, а може да бъде опасно и за самия велосипедист. Но от друга страна и много коли забравят да минат на къси като се разминават с нас, та пак е същото

